If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
...но за сметка на това ламбда сондата беше откачена...
Тази реплика в раздела за 145/6 ми образува следния въпрос: Може ли да се изолира ламбдата и откъм другия край (не откъм катализатора, а в коша)? Останах с впечатление, че в случая с колегата vladu са установили разкачване, докато са ровили около двигателя?
Ако правилно съм разбрал от документацията, има си отделен бушон на сондата, но май само за подгряването й...?
...но за сметка на това ламбда сондата беше откачена...
Тази реплика в раздела за 145/6 ми образува следния въпрос: Може ли да се изолира ламбдата и откъм другия край (не откъм катализатора, а в коша)? Останах с впечатление, че в случая с колегата vladu са установили разкачване, докато са ровили около двигателя?
Ако правилно съм разбрал от документацията, има си отделен бушон на сондата, но май само за подгряването й...?
може
има две букси - сигнал и подгряване - намират се около казанчето за спирачна течност
Има ли опасност да ги сбъркам с нещо друго там в навалицата? Като как изглеждат? Може и очевидни да са наещата, но просто никога не съм обръщал внимание кво има там.
Има ли опасност да ги сбъркам с нещо друго там в навалицата? Като как изглеждат? Може и очевидни да са наещата, но просто никога не съм обръщал внимание кво има там.
Може Те са 2 х 2 буксите.
Защо ти трябва да я изолираш? Ако се е прецакала, ЕКУ-то ще си шунтира сигнала и без да я откачаш
Има ли опасност да ги сбъркам с нещо друго там в навалицата? Като как изглеждат? Може и очевидни да са наещата, но просто никога не съм обръщал внимание кво има там.
Може Те са 2 х 2 буксите.
Защо ти трябва да я изолираш? Ако се е прецакала, ЕКУ-то ще си шунтира сигнала и без да я откачаш
Има ли опасност да ги сбъркам с нещо друго там в навалицата? Като как изглеждат? Може и очевидни да са наещата, но просто никога не съм обръщал внимание кво има там.
Може Те са 2 х 2 буксите.
Защо ти трябва да я изолираш? Ако се е прецакала, ЕКУ-то ще си шунтира сигнала и без да я откачаш
Така и моята беше изключена (шунтирана- без изключени кабели) и Бобо я включи софтуерно при диагностиката ако съм разбрал правилно де
Цялата работа идва от това, че преди няколко дни пак ми пресветва лампата на инжекциона със същата грешка, както при случката с нафтата: 1-2-2-3 - Regulation of lambda probe. В същото време ми се стори, че и разходът се е качил с около 2 кила поне. Точно по това време бях зареждал за проба Кинитрон 100 от Еко Елда и реших, че може да е от него (макар че колата върви нелошо с този бензин). След смяна пак с обичайния ОМВ Супер 100 обаче продължава да примигва чат-пат и пак ми се струва, че лапа повече. На дълъг път пък тези неща не се случват и ми даде разход пак под 7/100.
Горните неща ме върнаха към нещо, което бях намерил по повод питане на друг колега: "Светва лампата на инжекциона, но като подадеш газ и изгасва". В някой от чужбинските форуми един младеж беше обяснил, че това обикновено се получава, ако не работи вътрешното подгряване на ламбдата - или поради изгорял бушон, или заради прекъснат кабел. Така тя не може да достигне нормална работна температура на по-ниски обороти и подава малоумни стойности на компа. Като се поизреже колата и газовете загреят наоколо, нещата са ОК.
В тази връзка, исках да погледна дали наистина няма прекъснат кабел на ламбдата (понеже бушонът е здрав - намерих го къде е).
Ся ще питате "Ми що не идеш на една диагностика?"
Ми ще ида, ама напоследък мноо мразим майстори, които вкарват всеки проблем в некъв шаблон (подведени от "огромния" си опит) и го пускат по пързалката, без да загледат детайли. В моя случай е много вероятно просто да кажат "Сменяй ламбдата" или "Сменяй ЕКУ-то" (щото, видиш ли, в сервизното ръководство при тази грешка пише "Replace control unit B11").
Просто исках да знам, че съм максимално наясно (доколкото ми е по силите) с възможните проблеми.
Цялата работа идва от това, че преди няколко дни пак ми пресветва лампата на инжекциона със същата грешка, както при случката с нафтата: 1-2-2-3 - Regulation of lambda probe. В същото време ми се стори, че и разходът се е качил с около 2 кила поне. Точно по това време бях зареждал за проба Кинитрон 100 от Еко Елда и реших, че може да е от него (макар че колата върви нелошо с този бензин). След смяна пак с обичайния ОМВ Супер 100 обаче продължава да примигва чат-пат и пак ми се струва, че лапа повече. На дълъг път пък тези неща не се случват и ми даде разход пак под 7/100.
Горните неща ме върнаха към нещо, което бях намерил по повод питане на друг колега: "Светва лампата на инжекциона, но като подадеш газ и изгасва". В някой от чужбинските форуми един младеж беше обяснил, че това обикновено се получава, ако не работи вътрешното подгряване на ламбдата - или поради изгорял бушон, или заради прекъснат кабел. Така тя не може да достигне нормална работна температура на по-ниски обороти и подава малоумни стойности на компа. Като се поизреже колата и газовете загреят наоколо, нещата са ОК.
В тази връзка, исках да погледна дали наистина няма прекъснат кабел на ламбдата (понеже бушонът е здрав - намерих го къде е).
Ся ще питате "Ми що не идеш на една диагностика?"
Ми ще ида, ама напоследък мноо мразим майстори, които вкарват всеки проблем в некъв шаблон (подведени от "огромния" си опит) и го пускат по пързалката, без да загледат детайли. В моя случай е много вероятно просто да кажат "Сменяй ламбдата" или "Сменяй ЕКУ-то" (щото, видиш ли, в сервизното ръководство при тази грешка пише "Replace control unit B11").
Просто исках да знам, че съм максимално наясно (доколкото ми е по силите) с възможните проблеми.
я в тази връзка да попитам кой е бушона за подгряването на ламбдата - че днешната ми грешка е 1-2-2-4 - утре ще меря кабели и конектори и бушона, ако разбера кой е ... в мануала нищо не открих черно на бяло...
тъпото е че днес надълго ми горя 10/100 със не повече от 130км/ч... издивях....
Даването на газ, води до пристрастяване! Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
грешка 1-2-2-3 я има и при мен."Светва лампата на инжекциона, но като подадеш газ и изгасва".
я разяснете сега от къде се получава тази магария,къде е бушона и лекарството за отстраняване на проблема?
ти си газифициран и при теб е нормално да е така... вероятно на газ е малко бедна на ниските ти обороти... ама само гадая реално - може и да е богата.
Бушона е за друга бира - за подгрева на ламбдата. Днес рових по моята, но и кабела е здрав и бушона. Позачистих контактите и ресетнах компютъра - да видим днес как ще е обратно към София
Интерерсно ми е кога започва да си подгрява ламбдата компа и с какво напрежение. Бушона уж е 7.5А.
Даването на газ, води до пристрастяване! Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment